Više od studiranja

MISIJA

NAŠA

Networking

STVORITI MREŽU PERSPEKTIVNIH STUDENATA I BUDUĆIH SVIJETSKIH LEADERA.

Vjerujemo da ljudi koji nas okružuju igraju jednu od glavnih uloga u osobnom i profesionalnom razvoju. Stoga nastojimo omogućiti studentima okružiti se perspektivnim i uspiješnim ljudima koji će pozitivno utjecati na njihov budući razvoj.

Znanje

RAZVITI OPIPLJIVO I RELEVANTNO ZNANJE I ISKUSTVO.

Znanje stečeno na fakultetu je od iznimne važnosti, no mi u HSA vjerujemo u više od studiranja. Vjerujemo da znanje steknuto na fakultetu nije dovoljno. Mi želimo i možemo više. Stoga smo determinirani studentima pružiti nova i interesantna znanja i vještine kroz brojne edukacije, radionice i projekte.

Bez promjene ne postoji inovacija, kreativnost ili poticaj za poboljšanje, a bez novih ideja ne postoji promjena. Stoga potičemo naše studente da osmišlljaju i stvaraju vlastite projekte, ostvaruju promjene koje oni žele vidjeti te im omogućujemo sve potrebne alate za osobni razvitak.

POTICATI I KULTIVIRATI UNIKATNE IDEJE.

Ideje

MISIJA

NAŠA

Networking

STVORITI MREŽU PERSPEKTIVNIH STUDENATA I BUDUĆIH SVIJETSKIH LEADERA.

Vjerujemo da ljudi koji nas okružuju igraju jednu od glavnih uloga u osobnom i profesionalnom razvoju. Stoga nastojimo omogućiti studentima okružiti se perspektivnim i uspiješnim ljudima koji će pozitivno utjecati na njihov budući razvoj.

Znanje

RAZVITI OPIPLJIVO I RELEVANTNO ZNANJE I ISKUSTVO.

Znanje stečeno na fakultetu je od iznimne važnosti, no mi u HSA vjerujemo u više od studiranja. Vjerujemo da znanje steknuto na fakultetu nije dovoljno. Mi želimo i možemo više. Stoga smo determinirani studentima pružiti nova i interesantna znanja i vještine kroz brojne edukacije, radionice i projekte.

Bez promjene ne postoji inovacija, kreativnost ili poticaj za poboljšanje, a bez novih ideja ne postoji promjena. Stoga potičemo naše studente da osmišlljaju i stvaraju vlastite projekte, ostvaruju promjene koje oni žele vidjeti te im omogućujemo sve potrebne alate za osobni razvitak.

POTICATI I KULTIVIRATI UNIKATNE IDEJE.

Ideje

Kultura, zabava i sport

Članovi tima kultura zabava i sport bave se osmišljanjem i razvojem velikog broja projekata poput konferencija, festivala, društvenih okupljanja i zabava. Ovo je vezni tim udruge koji je zaslužan za najveći broj uspiješnih i poznatih projekata. Bave se techničkom, kreativnom i organizacijskom razradom ideja i projekata. Projekti koje pokreće tim Kulture, zabave i sporta su Brucošijada Ekonomskog Fakulteta, Santa Sending SOS, DriveINKino Zagreb, Business u Sportu i Play and Run for AIDS Awareness. Tim ima važnu ulogu u prikupljanju prihoda za udrugu te podizanje svijesti o udruzi i radu kroz provedbu najvažnijih projekata udruge.

Financije

Tim Financije svojim djelovanjem osigurava nesmetan rad udruge te ostvaruje transparentno provođenje svih njenih djelatnosti. Jedna od osnovnih zadaća tima je evidentiranje poslovnih promjena koji se ostvaruju kroz projekte te nabavu. Tim ima važnu ulogu oko provođenja budžetiranja projekata te sastavljanja temeljnih financijskih izvještaja. Uz naveddena zaduženja, članovi tima nastoje ostvariti suradnju sa potencijalnim partnerima i sponzorima. Kroz djelovanje tima financije stječe se uvid u poslovnu realnost te se članovima nudi prilika da u praktičnom poslovnom djelovanju steknu nove vještine i iskustva. U cilju ostvarivanja kompetentnosti i profesionalizma, članovima tima financija osigurana su pohađanja različitih edukacija te radionica specifičnih za njihovo polje djelovanja.

Marketing

Tim Marketing ogledalo je cijele udruge. Prvenstveno je posvećen informiranju javnosti o radu i cljevima, uspostavljanju dijaloga i međusobnog povjerenja sa svim društvenim skupinama i javnosti u cjelini. Preko društvenih mreža, plakata i ostalih promocijskih materijala, pokušava doprijeti do što veće publike kako bi im približio rad udruge te projekte. Najvažniji zadaci tima su kontaktiranje medija, održavanje profila na društvenim mrežama te izrada promocijskih materijala i plakata. Sposobnost i kreativnost članova od velike je važnosti radi što bolje promocije te privlaćenja pažnje i interesa što većeg broja ljudi. Tim je ključan za sve projekte unutar udruge – što je marketing bolji i kreativniji, to je interes za projekte veći. Radi boljeg funkcioniranja tima, unutar istog postoji i više podtimova zaduženih za različite dijelove promocije: Social Media tim, zadužen za vođenje društvenih mreža; Web tim, zadužen za web stranicu HSA; Grafički tim koji izrađuje vizuale te tim za oglašavanje. Svi podtimovi od jednake su važnosti za proces planiranja, stvaranja ideja te realiziranje istih.

Međunarodna suradnja

Tim čiji je osnovni zadatak pobrinuti se da udruga bude vrijedan dio međunarodne studentske zajednice. Umrežavanje s inozemnim studentskim organizacijama, kao i međunarodnim institucijama, dio je svakodnevice. Zahvaljujući tome, HSA dio je IWCO mreže (International Week Coordinating Organization), što omogućuje svim članovima udruge da često odlaze na kratke studentske razmjene u preko dvadeset lokacija diljem svijeta. Osim toga, Međunarodna suradnja jednom godišnje dovodi studente sa (gotovo) svih kontinenata na International Week Zagreb – temeljni projekt tima. Kao nagradu za sav naporan rad i trud, udruga nastoji svake godine odvesti sve članove na višednevno putovanje preko granice. Tim Međunarodna suradnja brine se da sve prođe glatko, kako bi se svi putnici mogli opušteno prepustiti zasluženom uživanju. Ostale aktivnosti tima uključuju sudjelovanje u međunarodnim projektima, kao i prijavljivanje na natječaje europskih i svjetskih organizacija.

Ljudski potencijali

Potporni tim udruge kojemu je glavna zadaća regrutiranje i selekcija potencijalnih članova. Putem regrutacije nastoji se što više proširiti svijest o udruzi pa se tako organiziraju razni zabavni sadržaji na mnogim fakultetima zagrebačkog Sveučilišta, ali i drugim okupljalištima studenata. Jedan od temeljnih zadataka ljudskih potencijala je umrežavanje članova i stvaranje zajedništva unutar udruge. Ovo se prvenstveno nastoji postići organiziranjem team buildinga. Članovi osmišljaju cjelokupni team building i aktivnosti s kojima bi poboljšali upoznavanje članova. Uz team building jedan od većih događaja koji je u rukama ovog tima je tradicionalni HSA Božićni Bal kojim se nastoji unijeti dašak glamura među članove. Osim ovih većih događajaodnosi među članovima nastoje se poboljšavati i kroz razna manja druženja koja uz zabavni karakter imaju i edukativni. Članovi također organiziraju posjete poduzećima kako bi se studentima dočarala praksa koju uče na fakultetima, ali i pružila prilika za ostvarivanjem novih poslovnih veza.

Studentski poslovni list Manager

Manager je tim koji primarno radi na studentskom poslovnom listu Manager koji izlazi redovno na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Razlog djelovanja je prije svega informiranje studenata o gospodarskom životu, događanjima na fakultetu i zabavnoj strani studiranja, ali i mogućnost da se studenti upoznaju s radom stvaranja kompetentnoga lista. Glavna osobina Managera je njegova duga tradicija izdavanja tijekom koje su ga uređivali i za njega pisali nekoć ambiciozni studenti, a danas uspješni poslovni ljudi. U Manageru studenti imaju priliku iskušati se u novinarstvu u tri rubrike: Business, University i Lounge. Tim predstavlja motiviranu studentsku populaciju koja generacijama svojim radom održava, gradi i konstantno radi na napretku i poboljšanju lista. Manager je prerastao u jedan od najvećih i najčitanijih studentskih listova u Zagrebu, koji svakom čitatelju nudi kvalitetne članke iz ekonomske sfere, napisane na profesionalnoj razini. List uređuju isključivo studenti bez pomoći profesora.

Učlani se