Više od studiranja

POSTANI ČLAN

MISIJA

NAŠA

Networking

STVORITI MREŽU PERSPEKTIVNIH STUDENATA I BUDUĆIH SVIJETSKIH LEADERA.

Vjerujemo da ljudi koji nas okružuju igraju jednu od glavnih uloga u osobnom i profesionalnom razvoju. Stoga nastojimo omogućiti studentima okružiti se perspektivnim i uspiješnim ljudima koji će pozitivno utjecati na njihov budući razvoj.

Znanje

RAZVITI OPIPLJIVO I RELEVANTNO ZNANJE I ISKUSTVO.

Znanje stečeno na fakultetu je od iznimne važnosti, no mi u HSA vjerujemo u više od studiranja. Vjerujemo da znanje steknuto na fakultetu nije dovoljno. Mi želimo i možemo više. Stoga smo determinirani studentima pružiti nova i interesantna znanja i vještine kroz brojne edukacije, radionice i projekte.

Bez promjene ne postoji inovacija, kreativnost ili poticaj za poboljšanje, a bez novih ideja ne postoji promjena. Stoga potičemo naše studente da osmišlljaju i stvaraju vlastite projekte, ostvaruju promjene koje oni žele vidjeti te im omogućujemo sve potrebne alate za osobni razvitak.

POTICATI I KULTIVIRATI UNIKATNE IDEJE.

Ideje

MISIJA

NAŠA

Networking

STVORITI MREŽU PERSPEKTIVNIH STUDENATA I BUDUĆIH SVIJETSKIH LEADERA.

Vjerujemo da ljudi koji nas okružuju igraju jednu od glavnih uloga u osobnom i profesionalnom razvoju. Stoga nastojimo omogućiti studentima okružiti se perspektivnim i uspiješnim ljudima koji će pozitivno utjecati na njihov budući razvoj.

Znanje

RAZVITI OPIPLJIVO I RELEVANTNO ZNANJE I ISKUSTVO.

Znanje stečeno na fakultetu je od iznimne važnosti, no mi u HSA vjerujemo u više od studiranja. Vjerujemo da znanje steknuto na fakultetu nije dovoljno. Mi želimo i možemo više. Stoga smo determinirani studentima pružiti nova i interesantna znanja i vještine kroz brojne edukacije, radionice i projekte.

Bez promjene ne postoji inovacija, kreativnost ili poticaj za poboljšanje, a bez novih ideja ne postoji promjena. Stoga potičemo naše studente da osmišlljaju i stvaraju vlastite projekte, ostvaruju promjene koje oni žele vidjeti te im omogućujemo sve potrebne alate za osobni razvitak.

POTICATI I KULTIVIRATI UNIKATNE IDEJE.

Ideje

Kultura, zabava i sport

Članovi tima Kultura, zabava i sport bave se dizajnom i razvojem projekata poput konferencija, festivala, društvenih okupljanja i zabava. Ovo je vezni tim udruge koji je zaslužan za izniman broj uspješnih projekata. Bave se tehničkom, kreativnom i organizacijskom razradom ideja i projekata.

Glavni projekti koje pokreće tim su konferencija Business u Sportu, DriveINKino Zagreb, Brucošijada Ekonomskog Fakulteta i Play and Run for AIDS Awareness.

Tim pohađa edukacije u društvu MeetMe na temu event management gdje članovi imaju priliku iskusiti stvaran terenski rad i organizaciju projekata.

Financije

Tim Financije osigurava nesmetan rad udruge te provodi sve ekonomske i financijske djelatnost udruge. Neke od osnovnih zadaća tima su evidentiranje poslovnih promjena, planiranje, nabava i prodaja.

Tim ima važnu ulogu oko budžetiranja projekata i sastavljanja temeljnih financijskih izvještaja. Uz navedena zaduženja, članovi tima nastoje ostvariti suradnju sa potencijalnim partnerima i sponzorima.

Kroz rad u timu Financije stječe se uvid u poslovnu realnost te se članovima nudi prilika da u praktičnom poslovnom okruženju steknu nove vještine i iskustva.

S ciljem razvoja kompetentnosti i poticanju profesionalnog razvoja, u skladu s interesima članova, timu Financija osigurane su različite edukacije i radionice primjerice: financijsko modeliranje, procjene vrijednosti, financijska analiza, poslovna strategija i mnoge druge.

Marketing

Tim Marketing ogledalo je udruge. Prvenstveno je posvećen informiranju javnosti o radu i cljevima, promociju i brandingu, te uspostavljanju komunikacija sa javnosti.

Kako bi se potaknuo profesionalni razvoj članova, tim pohađa edukacije u kompaniji Degordian.

Najvažniji zadaci tima su digitalni marketing, grafički dizajn te javni odnosi. Sposobnost, kreativnost i stalna želja za razvojem članova glavne su karakteristike ovog tima.

Tim je ključan za svaki projekt unutar udruge, vodeći sve marketinške kampanje i promocije istovremeno na razini projekata i cijele udruge.

Tim je organiziran unutar tri cjeline: Social Media, Web i Grafički dizajn.

Međunarodna suradnja

Tim čiji je osnovni zadatak pobrinuti se da udruga bude važna komponenta međunarodne studentske zajednice. Tim predano radi na umrežavanju s inozemnim studentskim organizacijamai međunarodnim institucijama.

HSA dio je globalne studentske mreže IWCO, pred kojom ju zastupa tim Međunarodna suradnja. Mreža omogućuje svim članovima HSA otići na kratke studentske razmjene, pohađati predavanja na vodećim globalnim fakultetima i sudjelovati u raznim case study renomiranih svjetskih kompanija u više od dvadeset država diljem svijeta.

Tim Međunarodna suradnja jednom godišnje dovodi studente sa gotovo svih kontinenata na projekt International Week Zagreb, u sklopu IWCO mreže – ovo je ujedno temeljni projekt tima.

Tim semestralno organizira višednevno putovanje u inozemstvo za sve članove udruge. Ostale aktivnosti tima uključuju sudjelovanje u međunarodnim projektima, kao i prijavljivanje na natječaje europskih i svjetskih organizacija.

Ljudski potencijali

Potporni tim udruge kojemu je glavna zadaća regrutiranje potencijalnih članova te razvijanje odnosa unutar udruge. Tim pohađa redovne edukacije u kompaniji Adecco.

Jedan od temeljnih zadataka ljudskih potencijala je umrežavanje članova i stvaranje zajedništva unutar udruge kroz razne team building aktivnosti, zabave i druženja.

Jedan od većih događaja koji je u rukama ovog tima je tradicionalni HSA Božićni Bal, velika svečanost za sve članove, alumnije, profesore i poslovne partnere.

Članovi također organiziraju posjete poduzećima kako bi se studentima dočarala praksa koju uče na fakultetima, ali i pružila prilika za ostvarivanjem novih poslovnih veza.

Studentski poslovni list Manager

Manager je tim koji primarno radi na studentskom poslovnom listu Manager koji izlazi semestralno na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Članovi tima pohađaju edukacije i surađuju sa novinarima iz Poslovnog dnevnika.

Cilj lista je informiranje studenata o gospodarskom životu, događanjima na fakultetu i zabavnoj strani studiranja. Glavna osobina Managera je njegova duga tradicija izdavanja tijekom koje su ga uređivali i za njega pisali nekoć ambiciozni studenti, a danas uspješni poslovni ljudi.

U Manageru studenti imaju priliku iskušati se u novinarstvu u tri rubrike: Business, University i Lounge. Tim predstavlja motiviranu studentsku populaciju koja generacijama svojim radom održava, gradi i konstantno radi na napretku i poboljšanju lista.

Manager je prerastao u jedan od najvećih i najčitanijih studentskih listova u Zagrebu, koji svakom čitatelju nudi kvalitetne članke iz ekonomske sfere, napisane na profesionalnoj razini. List uređuju isključivo studenti.

Učlani se