O nama

Mi smo najstarija studentska udruga Sveučilišta u Zagrebu fokusirana na profesionalni razvoj studenata.

Hrvatska studentska asocijacija (HSA) najstarija je studentska udruga Sveučilišta u Zagrebu.    

Svoju je 30 godina dugu povijest započela 1992. godine s ciljem stručnog usavršavanja studenata kroz rad i djelovanje Udruge koje nadilazi i upotpunjuje znanja i vještine stečene kroz fakultetsko obrazovanje.  

HSA broji preko 100 aktivnih članova, a dugogodišnji rad prepoznat je od strane visokoobrazovnih institucija i nagrađen sa 16 Posebnih dekanovih nagrada i 5 Rektorovih nagrada. 

HSA se kroz svoje dugogodišnje djelovanje specijalizirala za organiziranje evenata i konferencija. Udruga sudjeluje u raznim međunarodnim suradnjama i humanitarnim projektima kako bi naši članovi stvorili dodatnu vrijednost zajednici u kojoj djeluju i postali njeni reprezentativni članovi. 

Članstvom u HSA studenti imaju priliku stručno se usavršavati kroz rad u funkcijskim timovima, sudjelovanjem na raznim projektima, edukacijama i radionicama koje se organiziraju svake akademske godine. Uz profesionalne vještine, naši članovi stvaraju iznimne radne navike, stječu organizacijske vještine i takozvane “soft skillove”, susreću se s višom razinom odgovornosti te stvaraju odnose s budućim kolegama i poslovnim partnerima. 

Vjerujemo da ljudi koji nas okružuju imaju glavnu ulogu u osobnom i profesionalnom razvoju. Stoga nastojimo omogućiti studentima da se okruže perspektivnim i uspješnim ljudima koji će pozitivno utjecati na njihov budući razvoj. To se najbolje odražava kroz uspješne HSA alumnije, koji mogu potvrditi kako članovi naše Udruge puno bolje prolaze na tržištu rada zbog vrijednosti i znanja koje stječu kroz sve ranije navedene aktivnosti. 

Znanje stečeno na fakultetu od iznimne je važnosti, no mi vjerujemo u “Više od studiranja”. To čine sve naše temeljne vrijednosti, predan rad, nepresušan izvor ideja i želja za napretkom. Teško je sročiti što sve čini Hrvatsku studentsku asocijaciju i širinu njenog djelovanja, što sve motivira naše članove i navesti sve plodove njihovog truda, zato ostavljamo na njima da iznova svake godine definiraju što je #višeodstudiranja. 

Timovi

Financije

Prihodi, rashodi, budžeti i excelice. Temeljna stavka svake veće organizacije je njihov financijski odjel. Tako je naš tim Financija odgovoran za osiguravanje sredstava za rad Udruge te omogućava njeno nesmetano funkcioniranje.

Budžetiranje projekata, pisanje natječaja i financijskih izvještaja, izrada financijskih planova, sponzorstva i suradnje s partnerima samo su neke od zadaća naših financijaša. Opskrbljivanje sredstava za naše mnogobrojne projekte te osiguravanje suradnji za iste najvažnija je njihova zadaća.

Svojim radom pokušavaju ispuniti kreativne želje tima Marketing kako bi se najbolje iskoristili resursi za brendiranje Udruge, tako i izradu ovog novog weba. Omogućavaju Ljudskim potencijalima organiziranje nezaboravnih okupljanja naših članova; Kulturi, zabavi i sportu organiziranje najboljih partya u gradu; Manageru konstantno unapređenje i promociju najstarijeg studentskog lista; Međunarodnoj suradnji organizaciju najboljih IW-jeva iz godine u godinu, putovanja i svih pratećih suradnji.

Ljudski potencijali

U korporacijama zaposlenici doticaj s LJP imaju kada primaju ili dobre ili loše vijesti. U HSA, tim LJP zadužen je za organizaciju legendarnih teambuildinga, tradicionalnog Božićnog bala i ostalih aktivnosti namijenjenih za zbližavanje članova Udruge. Jedno od takvih druženja je pub kviz koji potiče suradnju i natjecateljski duh.  

Najznačajnija uloga tima je regrutiranje novih članova koje započinje promoviranjem i prezentiranjem Udruge na raznim fakultetima u Zagrebu, a završava selekcijom studenata kroz proces intervjuiranja potencijalnih kandidata za članstvo. Između ostalog, tim se brine o motivaciji i zadovoljstvu svih članova te je odgovoran za mentoriranje novih članova kako bi se što bolje uklopili i iskoristili svoj potencijal.  

Kako ništa od navedenog ne bi otišlo u zaborav dolaskom novih generacija, tim vodi bazu podataka Udruge i bilježi njeno djelovanje. Također aktivno održava odnose s alumnijima Udruge, koji su nakon završetka svog članstva ostvarili zavidno uspješne karijere.  

Marketing

Upoznati ste s radom i djelovanjem Udruge te vam se svidjelo sve što ste pročitali? Nema na čemu.  

Marketing je tim koji se bavi promoviranjem aktivnosti Udruge i vodi sve njene službene profile. Svoju kreativnost iskazuje objavama na društvenim mrežama (Instagram, Facebook, LinkedIn), svoju stručnost koordinacijom marketinških aktivnosti projekata Udruge i ispomoći na istima te svoju ambicioznost kroz stalno inoviranje i unapređivanje svih područja djelovanja.  

Kako bi što djelotvornije i uspješnije obavljali svoju dužnost, tim je podijeljen na 3 podtima koja usko surađuju. Tako se Digitalni marketing bavi kreiranjem sadržaja za profile Udruge na društvenim mrežama koje ujedno i vodi, pisanjem plana objava i sve aktivnosti vezane uz njih, Grafički tim izrađuje sve potrebne vizuale kako za Udrugu tako i za njene projekte, a Odnosi s javnošću održavaju odnose s medijima, sponzorima i partnerima, bave se pisanjem medijskih objava, brendiranjem Udruge, pisanjem marketinških planova i komuniciranje sa svim javnostima od velike važnosti za Udrugu. 

Tim između ostalog izrađuje interni Godišnjak, vodi bazu svih materijala potrebnih za rad tima poput foto i video sadržaja, vodi brigu da svaka aktivnost bude adekvatno reprezentirana i informira javnost o svim događanjima, prati trendove i u skladu s njima djeluje.  

Manager

Tim koji vodi studentski poslovni list Manager Magazine i njegov portal https://manager.hsa.hr/  

Jedan od osnovnih razloga osnivanja Udruge bio je pokretanje studentskog glasila koje je u svojim počecima bio studentski poslovni mjesečnik. Danas se list bavi istraživanjem aktualnih poslovnih tema, tema vezanih uz ono najljepše doba, studentsko, i svakodnevnim životnim temama. O njima informiraju studente (i sve koji se tako osjećaju) kroz 3 rubrike Business, University i Lounge. 

Daleko je Manager došao od svog prvotnog A3 papirnatog izdanja, pa tako uz zanimljive članke na portalu, ovaj svestrani tim stvara razni multimedijski sadržaj za promociju svog rada. Osim istraživanjem i pisanjem, tim se bavi snimanjem i montiranjem audiovizualnog sadržaja za YouTube, TikTok i Reelse te izradom informativnog i zabavnog sadržaja na Instagramu, Facebooku i LinkedInu. 

Kultura, zabava i sport

Nije tajna da studenti vole dobar provod, tako ga promičemo kroz sve što radimo. Tim odgovoran za promicanje kulturnih i sportskih događanja unutar naše Udruge, pa tako i onih zabavnog karaktera po kojima je HSA najpoznatija. Za naše članove organiziraju razne sportsko-rekreativne aktivnosti i druženja kulturnog karaktera poznata pod nazivom Kulturnjača.  

KZS je ujedno i najveći tim Udruge, a specijaliziran je za event management. Najpoznatiji eventi tima su Brucošijada EFZG-a i Ekonomijada koje studenti godinama pamte.  

Tim je odgovoran za povezivanje mladih, kako naših članova tako i ostalih studenata koji imaju priliku postati dio naše vesele priče. 

Međunarodna suradnja

Svjetski, a naš. Tim odgovoran za promoviranje i upoznavanje novih kultura te održavanje odnosa s udrugama iz drugih zemalja. MS organizira kraće studentske razmjene i HSA putovanja. Radom svog podtima Exchange students team omogućava stranim studentima, na razmjeni u Zagrebu, u vremenu kojem borave u Hrvatskoj postati dio Udruge i raditi na projektima tima, razvijati svoje ideje i sudjelovati u aktivnostima Udruge.  

Najveća zadaća tima je organizacija International Week Zagreb koji uspješno organiziraju od 1995. IW ugošćuje studente iz raznih zemalja i povezuje ih kroz razne aktivnosti kao što su međunarodne večere, posjeti poduzećima, razgledavanje hrvatskih ljepota i znamenitosti, izleti na more i mnoge druge.  

Budući da je HSA jedina udruga u Hrvatskoj koja je dio IWCO mreže, svojim članovima pruža mogućnost internacionalnih putovanja i doživljavanje nezaboravnih iskustava i pohađanje ranije navedenih aktivnosti u drugim zemljama mreže (Europe i Azije).