Više od studiranja

Studenti su ludi za marketingom

Danas svi mislimo da znamo što je marketing, ali rijetki su oni koji to zaista znaju. Upravo prave znalce s tog područja okuplja Hrvatska studentska asocijacija na projektu Marketing Madness.

Marketing Madness je projekt koji drugu godinu zaredom daje studentima priliku za druženje s najvećim hrvatskim marketinškim stručnjacima. Ideja projekta bila je da stručnjaci pruže studentima dodatno znanje iz tog područja, da im promijene perspektivu pogleda na marketing te da ih potaknu na proaktivnost.

Projekt je bio strukturiran u tri dijela: prvi dan studenti su se imali priliku upoznati sa stručnjacima iz područja digitalnog marketinga, drugi dan iz dinamičnog područja razvoja novih proizvoda, dok je posljednji dan bio posvećen oglašavanju.

Neki od predavača bili su Ida Pandur, Petar Bogdan, Davor Runje, Nada Kaurin, Antonija Tomić i Andreja Hanžek.

 

Piše: HSA, 21.05.2014.